Tuesday, January 6, 2009

Holaoo...

ehem3..testing 1,2,3...
rasenya sempat lg aku nk ucapkn "Happy New Year" untuk korang. 2008 telah pergi di mana banyak peristiwa tlh berlaku sepanjang tahun tu. Tahun yg aku kira mencabar di mana banyak dugaan2 yang terpaksa aku lalui..huhu..well, lets by gone be by gone erk, da most importance dun look back.

2009...
tahun yang menjanjikan satu perubahan yang besar dlm diri aku yang mana aku skrg dah melangkah ke dunia baru. dunia pekerjaan..owhhh takut sey..dah la ekonomi xstabil mcm mana la nsb aku ngan kwn2 (fresh graduate). adakah kitorang akn tros jg penanam anggur yg berjaya..huhu..kalau jd usahawan muda xpe la jgk, income dpt,, ne duk teperok je kt umah duk tggu posmen dtg..asal nmpk posmen je skang excited giler..hehe.. Apapun aku tetap cool, keje akan dtg jgk(nak bg sedap ati sbnrnye)..Insyaallah..

CHEER UP!!

No comments:

Post a Comment