Sunday, January 11, 2009

1 Month Missing U…

Whoaa..finally, my mom going back from Mekah on last Thursday.. I’m so happy when 1 month we cannot see each other n of course I really miss her. Winduuuu bangat eh..heheheh. Kitorang pergi sambut kepulangan my mom di Lapangan Terbang Sultan Mahmud, Terengganu. Sampai sana aku teruja melihat rekabentuk yang bercirikan ketimuran di situ. Cantek dan memukau pandangan. Hurm, patut la lapangan terbang tu diupgrate lg dan penerbangan dr Jeddah-Terengganu ne memudahkan lg penduduk pantai timur dan sewaktu dengannya tak termasuk Lembah Klang (mula nak melalut dah). Fligh dr Madinah yang my mom naik tiba pkul 2.25a.m yang seronok tu semua jemaah disambut oleh MB Terengganu sendiri. Time tu walaupun mengantuk tp semangat nak sambut kepulangan org tersayang tu lebih kuat..hehe..Alhamdulillah semua selamat..


Kehadiran orang yang di sayang akan lebih menceriakan kita. Betul kan?? Itu la yang aku rasa bila saja nampak mak aku bila dia keluar dr pintu ketibaan Perasaan sebak, sayu, bersyukur, gumbira semua bercampur-aduk time tu..Emo nye saya..huhuu.. Sometime nangis tu bagus jangan dipendam nanti diri sendiri yang merana.

So, dalam minggu ne aku just duk lepak kat rumah memandangkan ramai tetamu datang. Opsss jangan salah teka, diorang bukan datang jumpa aku tp mak aku la, kata org2 tua kat sini ‘nak jupo mato’. Bukan nk tengok mata doll..ehek3. Maksudnya nak bertemu dan bertegur sapa ngan org tu..haaa.. Kan dah dapat satu ilmu hari ne. Untuk sapa2 nak mendalami ilmu orang pantai timur jangan segan-segan (ke penyegan??—orang kedah nye slang) tanya la aku.lol

Footnote: Manyak dapat hadiah dari tanah suci..I Lovin it!!Thanks mom..:D


P/s: I’ll attended interview on wednesday. I should prepare for it, wish me luck!!

1 comment: