Monday, February 23, 2009

i'm flying without wings..lalalala



Tiba2 rasa sedey plak bila dgr lagu tema neh coz training da hbs..huk3..2 minggu kejap je rasa..manyak benda yang aku belajar sepanjang training ne..discovered bout my self..ada masam ada manis..

1st sampai tgk muka2 xknl buat aku cuak..aku fkr ntah ape jns training ler ne..hehee.
ditambah dgn muka2 series fizal tu..hahahaha..atitude building mmg buat semua pressure..rasa cm give up je,daz why ada 3org yg tarik diri..cian kan..tp aku ttp kuat smgt sbb matlamat aku hnya satu....KEJE..KEJE..heheh..ape2 thanks a lot to my beloved trainers Fizal, Alang, Joe..korang mmg besh!!

2nd week trainer lain plak Farin, Fariesha, Zalina n Zaidi..kira manyak ilmu psl Project Management yg aku blaja..hahahaa..buat carta ngan kaler2 mmg besh..cm msuk tadika blik..
aku rasa teruja bila dh lama xtunjuk bakat dol..hehehee..kreatif gak aku ne..utk geng INSpiron (Nasir, Dorn, Ana, Huda, Lina, Zura) korang mmg sporting,,ada team spirit yg kental..yuhuuuuu..n tuk group se7en, Global superior, The apprentise korang pun mmg power la..hehehe..tringat plak kt si lor yg xmkn saman tu..buat aku geli hati je..gagaga..

jom tgk gambar2 yg Fariesha bagi..yg laen2 tu coming soon..Enjoy laa!!

:: INsP!rON::



skang tunggu interview plak..hrp2 semua dpt la..

No comments:

Post a Comment