Tuesday, March 3, 2009

KeKALUTaN yang tak terduga..


KALUT dan RIBUT dua nama yang berbeza tapi kalau digabungkan akan jadi KALUT-RIBUT..hehee..Kenapa???

Macam ni, semalam pak sdara aku baru terjumpa dan terbaca surat tawaran kerja sepupu aku. Yang menjadi sebab kekalutannya sebab surat tu dah sampai bulan 12 tahun lepas lagi,da dua bulan dowh.. Nak jadikan cerita waktu surat tu sampai, pak sdara aku pun g simpan la dalam laci bilik dia, dia ingat surat mintak hutang yang biasa sampai dari pakcik PTPTN lor..haha..datz y la dia tak bukak pun surat tersebut..huhuhuhu..Surat suh lapor diri beb, interview semua da settle cuma nk pggl tuk penempatan je..fRUST gila babeng la bila sepupu aku baca surat tu..Kalau aku la mau meraung gak..hehe..

Semua pakat bersoal jawap,so sapa yang susah skang??Mereka dan keluarga + orang2 kampung mereka la yang susah..kuang3..


Kalau nak salahkan pak sedara aku pun xleh jugak..pasal time tu, dia ngah sibuk2 buat persiapan nak g haji..mybe sbb tu dia xteringat langsung..Sedey kan tapi apa boleh buat semua da berlaku..apply lagi n dun give up bro!!



So..da morale of da story is...

::Bila ada surat sampai tu..bukak dan baca dulu walaupun ia xpenting..kecuali surat tu bentuknya berbunga2..hehe..surat cinta daa..

::Apa yang penting di dalam dugaan sentiasa datang walau xdiduga dan dipinta..so Hati-hati dijalan raya..hahahaha..

No comments:

Post a Comment